Volvo S80 INSTALACJA GAZOWA

Zefirynka

Temat: 5 aut do GAZU! Propozycje...
Damian / EXCAR napisał(a):

Witam!

Poszukuje dobrego (a nawet Bardzo dobrego) gazownika najlepiej
w rejonach : Szczecin-Poznan-Zielona Gora-Wroclaw
do zagazowania kilku aut, tj:
-VW Phaeton V6 3.2 '2003r
-Bmw 7 E65 - 3.5i - 2003r
-Bmw 7 E65 - 4.5i - 2003r
-Volvo S80 T6 BiTurbo - 2005r
-Audi A8 - 3.7 V8 - 2004r


Alma. Samochodowe instalacje gazowe
  tel. 0 71 369 12 34
53-608 Wrocław, Robotnicza 8

tam chłopaki intelygentne są dadzą rade z tymi furkami.


Źródło: topranking.pl/1602/5,aut,do,gazu,propozycje.php


Temat: Co wybrac do 60 tys.
Jurand <jur@poczta.fmnapisał(a):


Chłopie, aleś se wybrał ;)
60 tysięcy na jakiegoś Focusa? Przecież za to można mieć np. Volvo S70 w
bardzo dobrej wersji silnikowej D5 (163 KM) z 2001 roku... albo nawet z
2002. Teraz ściągam dla kienta za niewiele więcej S80 D5 z 2002. Gdzie
Focusowi do tego?

Jak wchodzisz w używki - kup 2003 rok. Młodsze odrzuć. Przez pierwsze 2 lata
auta najwięcej tracą na wartości ( a więc 2003 rok i starsze są już w
odpowiednio niskiej cenie), a poza tym przez pierwsze 2 lata wychodzą
praktycznie wszystkie istotne usterki wieku młodzieńczego nowych modeli.
Wiadomo więc, czego unikać.

Ostatnimi czasy "przeglądam" sobie markę Volvo i muszę przyznać, że cieszy
się ona zupełnie zasłużenie całkiem dobrą "ogólną" opinią. Auta bardzo
trwałe, z niezłymi jednostkami napędowymi, bezpieczne, mało popularne wśród
złodziei, stwarzające dobry "image" właścicielowi. Dobrze znoszą instalacje
gazowe nawet te II generacji.

Jurand.


Nie mowie ze nie masz racji, ale po prostu nie mam ochoty na jakies BMW,
Mercedesa, Volvo czu Audi. Nie kupuje auta by "stwarzac dobry image"...

TN


Źródło: topranking.pl/1604/co,wybrac,do,60,tys.php


Temat: Fabryczne na gaz ?

Użytkownik "Alex" <denk@poczta.no-spam.onet.pl napisał w
wiadomości Jakie autka sa/byly fabrycznie przygotowywane do
spalania gazu ?

Wiem, ze byl/jest tak robiony np. Peugeot 406
Ale pewnie jest sporo innych konstrukcji roznych producentow.

Moglby ktos podac jakie modele jakich marek byly
przez producenta wyposazane w instalacje gazowe ?

Pozdrowienia,
Alex.

Witam!
Np. Volvo S60/70 BiFuel - LPG, S80-gaz ziemny;
Ford AFV -Focus ,transit ,Mondeo-gaz ziemny i LPG ; BMW
518g/316g -LNG,520-CNG; Peugeot 406 SR, Honda Civi-CNG, Fiat Marea
BiPower, Multipla-CNG itd.
Pozdrawiam,
kan


Źródło: topranking.pl/1604/fabryczne,na,gaz.php


Temat: Fabryczne na gaz ?

"Alex" <denk@poczta.no-spam.onet.pl wrote in message



Moglby ktos podac jakie modele jakich marek byly
przez producenta wyposazane w instalacje gazowe ?


Fiat Multipla
Volvo S60/S80

Jarek


Źródło: topranking.pl/1604/fabryczne,na,gaz.php


Temat: Volvo S80 i LPG
Witam!

Mam pytanie, klient kupil sobie ode mnie S80 '2001r silnik 2.4 170 PS
i zamontowal gaz tj. zwykla instalacje gazowa + emulator Obd
No i poza faktem, ze auto pali okolo 16 litrow gazu to na dodatek
caly czas pali sie CHECK i komunikat " Emission Wart. Erfolg" (cos takiego -
znaczy mniej wiecej, ze potrzebny przeglad silnika),
Czy ktos przerabial kwestie gazu w w/w silniku?
Jaki jest patent na "nie palenie sie" komunikatu i Check'a?
Czy po zmianie na sekwencje - problemy ustana?
Zaznaczam, ze auto ma dwie sondy lambda...

Pozdr.


Źródło: topranking.pl/1607/volvo,s80,i,lpg.php


Temat: V 70 XC - ile powinien palić gazu?
witam
mam zamiar kupić V70 czy możesz napisać jakiej firmy założyłeś instalację
gazową ile zapłaciłeć oraz gdzie ( namiary zakładu ) pozdrawiam piotr podaję
maila elvis3@gazeta.pl
dzięki za pomoc


tomboj99 napisał:

> U mnie Volvo S80 T6 (BiTurbo 272KM) PRINS spalanie wygląda tak:
> - trasa 10 do 14 litrów,
> - miasto 15 - 20 litrów.
> Jak widać rozpiętość dosyć duża, bo zależy to od: stylu jazdy, warunków na
> drodze itp. Bardzo dobrze widać zużycie paliwa/gazu na wskazaniu komputera
> pokładowego. U mnie przy ruszaniu przez klika dziesiąt metrów jest tam 99
> litrów/100km. Tak że nie dziwie się, że przy jeździe po mieści na krótkich
> odcinkach wychodzi 20 litrów/100.
>
> Podane dla Volvo XC 2.5Turbo zużycie gazu wydaj się być w normie. I również
mni
> e
> żaden z tych wyników nie dziwi.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13270,29851123,29851123,V_70_XC_ile_powinien_palic_gazu_.html


Temat: Passat B6 1.8T czy 1.9TDI??????


"Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.plwrote in message



| Czemu nie?  Na forum Audi klubu jest paru gostków z zawirusowanymi
| jednostkami 1.8T na LPG i nie mają żadnych problemów.

Hmm, od kiedy znajomy, ktory pisal oprogramowanie instalacji gazowych,
opowiedzial mi historyjke o jakims wypasionym BMW, w ktorym parownik przy
wiekszym przyspieszaniu powodowal spadek temperatury silnika o ca. 30%,
odnosze sie do gazu "z niesmialoscia".


Wiesz co, po sieci krążą też opowieści o niby drewnianych klockach,
fabrycznie montowanych do Cytryn CV, z racji tego, że jeden gość w napadzie
szału wyciął takie klocki z drewna, szykując auto "na sprzedaż"...
Podobnie ma się sprawa z tą BMW - ktoś zamontował bardzo dziadowską
instalację, pewnie 1/3 zaworów w silniku była wypalona, cholera wie jak
dobrany mikser, auto straciło 30% mocy i przeciwnicy gazu mają pożywkę jak
się patrzy.

Ja do niedawna miałem Volvo S80 z holenderskim gazem, montaż fabryczny, auto
śmignęło u mnie na gazie 50.000 km i w ogóle tej instalacji nie dotykałem, a
różnicy w osiągach na benzynie i na gazie nie zauważyłem żadnej.
Wcześniej bawiłem się na hamowni Lancią K 3.0, z gazem sekwencyjnym, bez
jakichś wielkich regulacyjnych cudów okazało się, że do 5000 obrotów krzywe
mocy/momentu na gazie i na benzynie praktycznie się pokrywają, od 5000
obrotów benzyna delikatnie była mocniejsza. MOc max - 205 KM na gazie, 226
na benzynie. Raptem 10% różnicy, przy czym jak często jeździsz powyżej 5000
obrotów - to ja nie wiem...

Jurand


Źródło: topranking.pl/1604/passat,b6,1,8t,czy,1,9tdi.php


Temat: Co wybrac do 60 tys.


" TN" <my.news.SKA@gazeta.plwrote in message



Witajcie,
Wiem, ze podobne pytania pojawiaja sie na PMS z czestotliwoscia kukania
kukulki, ale jednak licze na Wasza fachowa porade.
Pod koniec lipca bede kupowal samochod. Poprzednio mialem Astre 1.6 16V
sedan
z 1997 roku i musze powiedziec ze bylem zadowolony. Samochod byl dobrze
wyposazony, brakowalo mi tylko klimy.
Ale ze wzgledu na wypadek i kasacje samochodu chcialbym cos kupic za cene
do
60 tys. zl. Rowniez rodzina sie powiekszyla i liczy teraz 4 osoby razem
z &#8220;kierownikiem&#8221;.
Potrzebuje samochodu relatywnie ekonomicznego (diesel lub benzyna z LPG)
ale
nie &#8220;mulowatego&#8221;, z dobrym wyposazeniem (klima, elektryka) i z
w miare
pojemnym bagaznikiem (skladany wozek) i wnetrzem (2 foteliki dzieciece).
Samochod nie musi byc nowy, ale nie starszy niz 2002 rok.
I tak na liscie do kupna sa:
- Ford Focus 1.8  TDCI I gen. &#8211; nowy w wersji 5d FX z tym silnikiem
kosztuje
62180 i ma odpowiadajace mi wyposazenie. Uzywane oczywiscie tansze.
- Skoda Octavia 1.9 TDI (90 KM) rowniez I gen. w wersji Ice Plus to
wydatek
60600 zl. Na plus wiekszy bagaznik niz Foka. Uzywki jw.
- Opel Vectra C z silnikiem 1.8 benzyna - najbardziej mi odpowiada ze
wzgledu
na wielkosc, ale za te pieniadze dostane najwyzej rocznik 2003, no i
dochodzi
koszt montazu LPG.


Chłopie, aleś se wybrał ;)
60 tysięcy na jakiegoś Focusa? Przecież za to można mieć np. Volvo S70 w
bardzo dobrej wersji silnikowej D5 (163 KM) z 2001 roku... albo nawet z
2002. Teraz ściągam dla kienta za niewiele więcej S80 D5 z 2002. Gdzie
Focusowi do tego?

Jak wchodzisz w używki - kup 2003 rok. Młodsze odrzuć. Przez pierwsze 2 lata
auta najwięcej tracą na wartości ( a więc 2003 rok i starsze są już w
odpowiednio niskiej cenie), a poza tym przez pierwsze 2 lata wychodzą
praktycznie wszystkie istotne usterki wieku młodzieńczego nowych modeli.
Wiadomo więc, czego unikać.

Ostatnimi czasy "przeglądam" sobie markę Volvo i muszę przyznać, że cieszy
się ona zupełnie zasłużenie całkiem dobrą "ogólną" opinią. Auta bardzo
trwałe, z niezłymi jednostkami napędowymi, bezpieczne, mało popularne wśród
złodziei, stwarzające dobry "image" właścicielowi. Dobrze znoszą instalacje
gazowe nawet te II generacji.

Jurand.


Źródło: topranking.pl/1604/co,wybrac,do,60,tys.php


Temat: merc 4.2 na gaz?

"Marcin Kowalczyk" <kowa@wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.comwrote in
message


Adam Płaszczyca w <i22b31ls9nrt9e2mauthtegehmf3k0e@4ax.comzeznal:
| IMHO jak sie kupije takie auto to cza liczyc sie z kosztami paliwa a nie
| gazu - ja osobiscie nie kupilbym auta z silnikiem 4.2 zeby odrazu je
| zagazowac... Tak samo dla mnie byl rolls royce z LPG co byl na
angielskim
| ebay'u

| A czemu nie? Uważasz, że nei można rozsądnie oszczędzać?

uwazam ze jesli fabryka zrobila auto na benzyne to niech jezdzi na
benzynie.

Zeby nie bylo sam 1.5 roku temu zagazowalem poloneza ze wzgledow
ekonomicznych, jakbym kupowal sobie audi A8 czy RR to bym go nie gazowal -
kupic auto to nie problem - utrzymac to juz wiekszy. Ja zamiast A8 4.2 +
LPG
wolabym kupic np. A6 2.5TDI - kasa pewno podoba a ile problemow mniej.


A ja właśnie stojąc przed takim wyborem wybrałem A8. Silnik 300 KM i benzyna
V8. Żeby mieć diesla, który tak równo pracuje i generuje taką moc to musisz
szukać najnowszych rozwiązań Audi/BMW/Merca, które są sporo poza zasięgiem
40 kzł. Zagazowanie A8 to przy rozsądnym podejściu do tematu 6000 PLN. To
auto pali średnio 14 litrów benzyny lub 17 gazu. Czyli co 100 km możesz
zaoszczędzić c.a. 22 PLN. Dziennie robię między 50 a 200 km. Z 300 KM po
zagazowaniu sekwencją i dobrym jej wyregulowaniu zostanie mi co najmniej 280
KM. To w zupełności wystarczająca moc, żeby większość samochodów zostawić z
tyłu. Silnik jest wolnossący, niewysilony, więc instalacja gazowa mu nie
zaszkodzi. Dlaczego więc nie oszczędzać? Dla ideologii?

A policz sobie, ile zyskasz kupując za 200.000 PLN np. Volvo S80 z silnikiem
palącym średnio 12/100, po zamontowaniu doń instalacji gazowej metanowej
(koszt zatankowania 30 litrów gazu to ok. 3 euro) i zrobieniu autem w 3 lata
200.000 km... Bo niedawno miałem do czynienia z takim samochodem - był
kupiony w salonie i w salonie klient sobie zażyczył takiej instalacji. Też
można powiedzieć - stać go było na takie drogie auto a na paliwo nie??? Ale
policz, ile zaoszczędził...

Jurand.


Źródło: topranking.pl/1611/merc,4,2,na,gaz.php


Copyright (c) 2009 Zefirynka | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.